|
||
|
|
#1 |
|
Washmitt Meester
|
http://videos.streetfire.net/video/W...ner_153713.htm
Bekijk het filmpje maar zelf , hij heeft de duurste poets te wereld. Alleen hij brengt het met de hand op en daarbij zet ik wel mn vraagtekens |
|
|
|
|
|
#2 |
|
Administrator
|
Toevallig dat filmpje ook van de week gekeken.
De bekende 5.000,- GBP car wash Het opbrengen van de wax met de hand is wel gebruikelijk bij de duurdere / exclusievere waxen. Met de hand heb je meer controle over het aanbrengen en je handen warmen de wax meteen op, waardoor het makkelijker smeren is. |
|
|
|
|
|
#3 |
|
Rotary Orakel
|
Het is niet de beste poetser, maar gewoon de duurste
Dingen die mij opvallen, zeker als iemand zoveel geld rekent zijn bepaalde dingen toch een kleine moeite: - Hij wast met 1 emmer - Hij wast met een spons (of zie ik het niet helemaal goed?) - Hij wast in de volle zon - Hij wast rustig van beneden en weer naar boven - Hij doet eerst de auto, daarna de velgen - Met dat kwastje krijgt hij de binnenkant van die velg echt niet schoon Wie vult mijn lijstje verder aan? Of ben ik nu te kritisch voor iemand die zoveel geld rekent?
|
|
|
#4 |
|
Administrator
|
Ze zullen natuurlijk ook lang niet alles laten zien op zo'n filmpje, maar ik had het inderdaad ook gezien dat niet alles gaat zoals ik het zou doen.
Het zou wel een van de beste detailers van de wereld moeten zijn, hoe je dat ook kunt controleren? Maar als je elke dag een Ferrari, Lamborghini, etc doet lijkt mij toch dat ie het wel goed doet! |
|
|
|
|
|
#5 |
|
Beadingator
|
Klik [url=http://www.detailingworld.co.uk/forum/showthread.php?t=27687:rate7tpy]hier[/url:rate7tpy] eens.
|
|
|
#6 |
|
Administrator
|
Had 'm ook al eens gezien, maar prachtig toch als je zo aan die auto's kunt werken!!
|
|
|
|
|
|
#7 |
|
Beadingator
|
Of deze:
|
|
|
#8 |
|
Wheelspoker
|
check deze site dan maar eens daar kost en potje 30,000.00 dollar
http://zymol.com/shop/item.asp?PID=1516&scID=25 mja ok heb dan wel wat he |
|
|
|
|
|
#9 |
|
Rotary Orakel
|
Ik denk inderdaad dat ze soms een beetje vreemd geknipt hebben in dat filmpje.
Ik denk ook dat als je eenmaal in dat wereldje zit, je ook weer via via dat soort auto's krijgt. Leuk business dus!
|
![]() |
| Bookmarks |
| Thread Tools | |
| Display Modes | |
|
|